Zajęcia grupowe

Body Shape

Zajęcia kształtujące sylwetkę i spalające tkankę tłuszczową. Umiarkowany wysiłek tlenowy połączony z ćwiczeniami oporowymi z niewielkim obciążeniem. Trening idealny dla osób z nadwagą, nadciśnieniem, cukrzycą. Podczas tego treningu wzmacniamy całe ciało (ramiona, tułów, nogi pośladki, brzuch) . Używany sprzęt taki jak: opaski z obciążeniem, taśmy gumowe, tubingi, piłki duże i małe, stepy  – urozmaica zajęcia oraz pozwala zwiększyć skuteczność ćwiczeń, lepiej ukształtować mięśnie bez ich nadmiernego rozbudowania i bez obciążania stawów. Sesja treningowa zawsze jest zakończona stretchingiem czyli rozciąganiem i rozluźnianiem mięśni.

Trening obwodowy

To trening ogólnorozwojowy,  w którym łączy się ćwiczenia siłowe, cardio i ćwiczenia funkcjonalne czyli wielopłaszczyznowe, wielostawowe, angażujące wiele grup mięśniowych na raz.  Trening wykonywany jest w tzw. obwodach, każdy obwód to  8-10 różnych ćwiczeń wykonywanych jedno po drugim. Przerwa na odpoczynek następuje po pełnym obwodzie. Dynamiczny, energetyczny  a zarazem prosty trening poprawiający ogólną sprawność, zwiększający metabolizm (tym samym przyspieszający spalanie zbędnych kilogramów). Przeznaczony dla kobiet i mężczyzn, zarówno “sportowców amatorów”  – jako trening uzupełniający –  jak i dla nowicjuszy. Używany sprzęt: sztangi, ciężarki , worki, taśmy TRX, liny, stepy, piłki, gumy.

Zdrowy kręgosłup/Pilates

Jak sama nazwa mówi celem tych zajęć jest poprawa funkcjonowania kręgosłupa, wyzbycie się dyskomfortu,  napięć mięśniowych i bólu pleców, nauka prawidłowych nawyków, poprawa postawy ciała, wzmocnienie, uelastycznienie wszystkich partii mięśni wpływających na kręgosłup gdyż ten nie funkcjonuje w odosobnieniu. Ćwiczenia równoważne i stabilizacyjne ( trening core) oraz ćwiczenia zaczerpnięte  z metody Pilates i Jogi gdzie dokładność i reakcja na własne odczucia liczy się bardziej niż tempo. Zajęcia dla osób w każdym wieku, preferujących mniej intensywne ćwiczenia – bez biegania i podskoków. Używany sprzęt: piłki duże i małe, taśmy gumowe, rolery do rozluźniania mięśniowo – powięziowego.

Step cardio+ płaski brzuch

To zajęcia z użyciem  stepów firmy Reebok – przeznaczone dla osób, które lubią rodzaj wysiłku jaki towarzyszy podczas biegania lub treningu marszowego. Poprawia sprawność krążeniowo-oddechową oraz wzmacnia dolne partie ciała. Wykonywany systematycznie z pewnością podniesie sprawność Twojego serca i wydolność płuc oraz poprawi odporność całego organizmu. Ten dynamiczny trening w rytm energetycznej muzyki niesamowicie podnosi poziom adrenaliny i poprawia nastrój. Każda sesja zakończona  jest ćwiczeniami na mięśnie brzucha, rozciąganiem i ćwiczeniami oddechowymi.

Plan Zajęć

  \

Miejsce zajęć

Poniedziałek

Wtorek

Środa    

Czwartek

KARPACZ
Sala w SP im Ratowników
Górskich Konstytucji 3 Maja 48 a
19:30                                       Trening obwodowy  19:30          Body Shap
KOWARY
Sala w SP nr 1 ul. Staszica 16

19:00              Cardio -step

 

19:00                                  Body Shape  

20:00                                  Zdrowy kręgosłup

 

 

Na zajecia zawsze zabieraj swoją matę, wygodny strój i wodę do picia.

Zapoznaj się z regulaminem zajęć grupowych – do pobrania TUTAJ.

Na pierwsze swoje zajęcia przynieś wypełnione oświadczenie o stanie zdrowia – do pobrania TUTAJ

Cennik

Nazwa Cena

Zajęcia grupowe fitness                              Jednorazowe wejście/bez karnetu

 

35 zł

Karnet – 4 treningi/ ważny 4 tygodnie

 95 zł

Karnet – 8 treningów/ważny 4 tygodnie 140 zł
Karnet OPEN / ważny pełny miesiąc 150 zł

 

Moją pasją jest ruch i zdrowy styl życia – chcę nią zarażać innych.

Serdecznie zapraszam  do kontaktu ze mną.
Do każdego klienta podchodzę indywidualnie, dostosowując się do jego potrzeb.

Skontaktuj się ze mną